Δεκαεπτά μέρες μετά την τραγωδία στα Τέμπη, οι έρευνες για τα αίτια της φονικής σύγκρουσης των τρένων συνεχίζονται.
Μετά το πόρισμα της ΡΑΣ που έκρινε ανεπαρκή την εκπαίδευση των σταθμαρχών από τον ΟΣΕ, το MEGA αποκαλύπτει ένα έγγραφο που αποδεικνεύει ότι ο σταθμάρχης της Λάρισας και ο άτυχος μηχανοδηγός της επιβατικής αμαξοστοιχίας γνώριζαν πως η κίνηση γινόταν σε διπλή γραμμή.
Το εγγραφο ντοκουμέντο δείχνει ότι οι δύο άνδρες γνώριζαν τουλάχιστον 93 λεπτά πριν από την τραγωδία πως η κίνηση των τρένων γινόταν από διπλή γραμμή.
Συγκεκριμένα, στις 28/02/2023 και ώρα 21:48, η αμαξοστοιχία 63 αναχωρεί από Νέους Πόρους προς Λάρισα με γραμμή καθόδου.
Στις 28/02/2023 και ώρα 21:50, η αμαξοστοιχία 93506 αναχωρεί από Λάρισα προς Νέους Πόρους με γραμμή ανόδου και διάρκεια διαδρομής 22 λεπτά.
Στις 23:04, η αμαξοστοιχία 62 αναχωρεί από Λάρισα προς Νέους Πόρους και ξεκινά γραμμή ανόδου.
Στην διαγώνιο 118 μπαίνει γραμμή καθόδου.
Στις 23:21, γίνεται η μετωπική σύγκρουση με εμπορική.