Δραματικές είναι ώρες μετά την τραγωδία από τη σύγκρουση τρένων στα Τέμπη που είχε σαν αποτέλεσμα τουλάχιστον 26 άνθρωποι να χάσουν τη ζωή τους και άλλοι 85 να τραυματιστούν.
Εκτιμάται ότι ο αριθμός των νεκρών μπορεί να αυξηθεί καθώς υπάρχουν εγκλωβισμένοι στα βαγόνια που έχουν μετατραπεί σε άμορφη μάζα σιδερικών.
Υπενθυμίζεται πως λίγο μετά τις 23:00 εμπορικό τρένο με προορισμό από Θεσσαλονίκη προς τη Λάρισα συγκρούστηκε μετωπικά με την αμαξοστοιχία IC 62 της Hellenic Train που είχε αναχωρήσει από Αθήνα προς Θεσσαλονίκη με περίπου 350 επιβάτες και 20 άτομα προσωπικό.
Μάλιστα όπως κατήγγειλε επιβάτης της αμαξοστοιχίας το τρένο είχε καθυστέρηση στο Παλαιοφάρσαλο και άκουσε από τον ασύρματο να λέγεται «πάμε και όπου βγει».
«Όταν ακούσαμε τον οδηγό να μιλάει με τον υπεύθυνο εισιτήριων και να λέει «πάμε και όπου βγει». Σίγουρα είσαι προϊδεασμένος ότι κάτι δεν πάει καλά. Το άκουσα μέσω των ασυρμάτων, «πάμε και όπου βγει». Αυτό ακριβώς, τίποτα άλλο. ας καθυστέρησαν λόγω φόρτου κίνησης των σιδηροδρομικών γραμμών, ότι θα καθυστερήσουμε 15 λεπτά, γιατί είναι μονής οδού. Μάλλον έπρεπε να καθυστερήσουμε παραπάνω, δεν ήταν σωστά προγραμματισμένα», είπε μιλώντας στο MEGA, ο επιβάτης.
«Τραγική κατάσταση, το παιδί μου δεν ξέρω πώς βγήκε, ο συνάδελφός της την τράβηξε μέσα από το τρένο. Απαράδεκτο. Απ’ ότι ακούμε το τρένο είχε βλάβη και τους ξανατράβηξαν πάνω».
Πρόβλημα σε αμαξοστοιχία που παρέμεινε στον σταθμό του Παλαιοφαρσάλου
Υπενθυμίζεται πως νωρίτερα πρόβλημα παρουσίασε η αμαξοστοιχία IC 56 η οποία παρέμεινε στον σταθμό του Παλαιοφαρσάλου, λόγω τεχνικού προβλήματος καλωδίου ηλεκτροκίνησης.
Το συμβάν αυτό δεν είναι βέβαια ξεκάθαρο αν σχετίζεται με τη σιδηροδρομική τραγωδία, ωστόσο όπως κατήγγειλα ο μάρτυρας διαταράχθηκε η ομαλή διεξαγωγή των δρομολογίων των τρένων.
Η αμαξοστοιχία IC 56 παραμένει στο σταθμό του Παλαιοφαρσάλου, λόγω τεχνικού προβλήματος καλωδίου ηλεκτροκίνησης. Αναμένεται σημαντική καθυστέρηση.
— Hellenic Train (@HellenicTrain) February 28, 2023
Σύμφωνα με τον ΣΚΑΪ, η πρώτη εκτίμηση τα αίτια του δυστυχήματος κάνει λόγο για λάθος στη διαχείριση της κυκλοφορίας των αμαξοστοιχιών στον κόμβο της Λάρισας, καθώς τα δύο τρένα βρέθηκαν στην ίδια γραμμή.