Για να είμαστε ακριβείς, η πιο διάσημη μάρκα εσωρούχων στον κόσμο -ή τουλάχιστον η κάτοχος αυτού του τίτλου για μερικές δεκαετίες- η Victoria’s Secret έκανε μια δεύτερη προσπάθεια να επιστρέψει στις πασαρέλες της, αφού τις διέκοψε το 2019. Πέρυσι, η μάρκα επιχείρησε μια μεγάλη επιστροφή με μια εκδήλωση που μεταδόθηκε από το Amazon και ήταν, στην ουσία, μια καταστροφή τόσο από πλευράς ανταπόκρισης του κοινού (οι χρήστες της πλατφόρμας της έδωσαν 1,7 αστέρια στα 5), όσο και από πλευράς των κριτικών, εκτός από τις πωλήσεις και τις δημόσιες σχέσεις.
Το καλύτερο που μπορούσε να ειπωθεί ήταν ότι επρόκειτο για μια κακής ποιότητας αντιγραφή του Fenty, του επιτυχημένου, χωρίς αποκλεισμούς brand εσωρούχων της τραγουδίστριας Rihanna. Η εταιρεία χρησιμοποίησε τρία μαγικά κόλπα με την ελπίδα ότι οι πελάτες θα μπορούσαν να ξεχάσουν όχι μόνο την κατάρρευση των κερδών της πριν από μερικά χρόνια, που οδήγησε στην πώληση της μάρκας, αλλά και την κριτική που δέχτηκαν οι αγαπημένοι της «άγγελοι», για την προσποίηση της τελειότητας, τον μισογυνισμό και την υπερσεξουαλικότητα στην οποία ανταποκρίνονταν, ακόμη και τις σχέσεις του ιδρυτή της με τον Τζέφρι Επστάιν.
Οι ανερχόμενες τραγουδίστριες Lisa και Tyla ήταν οι πρώτες που ανέβηκαν στη σκηνή -και οι δύο ντυμένες όπως τα μοντέλα της μάρκας. Αλλά η αληθινή ποπ στιγμή ήταν όταν η 78χρονη Cher εμφανίστηκε στο τέλος της 40λεπτης παράστασης για να ερμηνεύσει δύο από τις επιτυχίες της του 1998, το «Strong Enough» και το «Believe». Εκτός από αυτές τις εμφανίσεις, είδαμε και όλα τα διάσημα μοντέλα, τις «ιέρειες της πασαρέλας» να δίνουν το «παρών» στο σόου. Η πρώτη από αυτές ήταν η Gigi Hadid, η οποία άνοιξε την πασαρέλα ντυμένη στα ροζ, χαιρετώντας το κοινό με το στυλ της φίλης της, Taylor Swift.