Τελευταία εβδομάδα της χρονιάς με μόλις τέσσερις Ταινίες Πρώτης Προβολής, λόγω και της επιτυχίας του «Υπάρχω», για τον Στέλιο Καζαντζίδη.
Απ’ τις πρεμιέρες ξεχωρίζουν το ερωτικό θρίλερ «Babygirl» με την Νικόλ Κίντμαν και το φεστιβαλικό και οπτικά υπέροχο θρίλερ μυστηρίου «Η Θεωρεία του Σύμπαντος» του Τιμ Κρούγκερ.
Προβάλλονται ακόμη δύο ευρωπαϊκές παιδικές ταινίες κινουμένων σχεδίων, για τους μικρούς μας φίλους.
Babygirl
Ερωτικό θρίλερ, αμερικάνικης παραγωγής του 2024, σε σκηνοθεσία Χαλίνα Ρέιν, με τους Νικόλ Κίντμαν, Χάρις Ντίκινσον, Σόφι Γουάιλντ, Αντόνιο Μπαντέρας, Χάιτε Γιάνσεν, Έσθερ ΜακΓκρέγκορ κα.
Με λίγα λόγια… Μια καταξιωμένη CEO σε μια μεγάλη πολυεθνική βάζει την καριέρα και την οικογένεια της σε κίνδυνο όταν ξεκινά μια ταραχώδη σχέση με έναν κατά πολύ νεότερο ασκούμενο.
Απ’ τις ταινίες της σεζόν, που δημιούργησε θόρυβο και ιδιαίτερα κατά την προβολή της στο Φεστιβάλ της Βενετίας, όπου κέρδισε η Νικόλ Κίντμαν το βραβείο γυναικείας ερμηνείας, λόγω της τολμηρής προσέγγισης τού ρόλου της, καθοδηγούμενη από την Ολλανδέζα ηθοποιό και πλέον σκηνοθέτιδα Χαλίνα Ρέιν, η οποία μπαίνει στον πειρασμό να εξετάσει την πολυπλοκότητα της σεξουαλικότητας και το θάρρος να απενοχοποιήσει τη γυναικεία επιθυμία.
Οι αναφορές της Ρέιν από το αμερικάνικο σινεμά της δεκαετίας του ’90 αρκετές. Λίγο από «Ολέθρια Σχέση», κάτι από «Αποκαλύψεις», μια υπόνοια από «Γραμματέας» και το φιλμ φαίνεται να πασχίζει να βρει και τη δική του φωνή, την οπτική μιας σκηνοθέτιδας, που φαίνεται να γνωρίζει το θέμα της και αποφεύγει τις χολιγουντιανές, προ 30ετίας, ηθικολογίες, αλλά χάνει την τόλμη της και διαψεύδει τις προσδοκίες, που αφήνει προς το κοινό – πιθανώς και προς τους παραγωγούς της ανεξάρτητης Α24, που ανέλαβε τη χρηματοδότηση της ταινίας.
Η Ρόμι, είναι είκοσι χρόνια παντρεμένη με τον ιδανικό σύζυγο, αλλά ποτέ δεν κατάφερε να έχει έναν κανονικό οργασμό μαζί του. Έχει, όμως, μάθει να τους προσποιείται και κάθε φορά που ολοκληρώνουν τη συνεύρεσή τους, εκείνη τρέχει σε κάποιο άλλο δωμάτιο με το λάπτοπ ανά χείρας, για να αυτοϊκανοποιηθεί παρακολουθώντας τα αγαπημένα της σαδομαζοχιστικά πορνό βίντεο. Μαζί έχουν δυο παιδιά, μένουν σε ένα πολυτελές σπίτι και ένα ακόμη καλύτερο στην εξοχή, ο άντρας της είναι θεατρικός σκηνοθέτης και εκείνη έχει μία υψηλή θέση σε μια πολυεθνική εταιρεία ρομποτικής. Στη δουλειά της είναι αυστηρή και σχολαστική και πετυχημένη και το μόνο που της λείπει από τη ζωή της είναι η πολυπόθητη σεξουαλική εκτόνωση, που, όμως, απαιτεί την έκθεση στο ρίσκο, στην απώλεια του ελέγχου και να επιδοθεί χωρίς ενοχές στις φαντασιώσεις υποταγής.
Αυτά όλα θα τα βρει σε έναν πολύ νεότερο της άντρα, νέο εκπαιδευόμενο της εταιρείας, ο οποίος θα αντιληφθεί άμεσα ποιες είναι οι ανάγκες της Ρόμι και θα την κάνει με τη θέλησή της ερωτικό υποχείριό του, μέχρι η κατάσταση να αρχίσει να ξεφεύγει από τον έλεγχο, απειλώντας ακόμη και την οικογενειακή ηρεμία της.