Αφού έχτισε μια κερδοφόρα αυτοκρατορία πάνω στην εικόνα της, η Chiara Ferragni πλέον τη βλέπει να καταρρέει… Αιτία; Η ψεύτικη φιλανθρωπική καμπάνια, για την οποία της επιβλήθηκε πρόστιμο 1 εκατ. ευρώ για «εσφαλμένες εμπορικές πρακτικές» και την ανάγκασε να ζητήσει συγγνώμη μέσω ενός βίντεο που δημοσιεύτηκε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Πέρυσι, η influencer συνεργάστηκε με την εταιρεία ζαχαρωτών Balocco για να λανσάρει ένα pandoro (ένα τυπικό χριστουγεννιάτικο κέικ) με το λογότυπο της Ferragni, στην τιμή των 9 ευρώ (σχεδόν 10 δολάρια), τριπλάσια από την τιμή που, συνήθως, πωλείται. Στο κουτί του προϊόντος αναγραφόταν ότι κάποια από τα έσοδα θα πήγαιναν στο παιδιατρικό νοσοκομείο Regina Margherita στο Τορίνο, αλλά στην πραγματικότητα, η δωρεά, ύψους 50.000 ευρώ, είχε ήδη γίνει μόνο από τη Balocco πριν καν βγουν προς πώληση, και η διάσημη influencer τσέπωσε 1 εκατ. ευρώ από τη συγκερκιμένη καμπάνια.
Σε ένα βίντεο που δημοσιεύτηκε στο Instagram -το κοινωνικό δίκτυο που την ανέδειξε και στο οποίο καθημερινά προωθεί τις δικές της και άλλες μάρκες, καθώς επιδεικνύει την πολυτελή ζωή της- η Ferragni ζήτησε συγγνώμη για το «επικοινωνιακό λάθος» που έκανε σχετικά με το pandoro και ανακοίνωσε ότι θα δωρίσει τα χρήματα που είχε πάρει στο νοσοκομείο του Τορίνο. Αυτή είναι η τελευταία ανάρτηση στον λογαριασμό της, όπου επικρατεί εδώ και μέρες μια ασυνήθιστη… σιωπή.