Την ευκαιρία να αυξήσουν την πελατεία τους μέσα από την ψηφιακή ανάπτυξη δίνει στις επιχειρήσεις της πόλης ο Δήμος Ηρακλείου Αττικής μέσα από την συνεργασία του με τον Χρυσό Οδηγό, την μακροβιότερη ελληνική εταιρεία προβολής επαγγελματιών, η οποία έχει επενδύσει σημαντικά στον ψηφιακό μετασχηματισμό. Στελέχη του Χρυσού Οδηγού θα ενημερώσουν το επόμενο διάστημα εντελώς δωρεάν τους επαγγελματίες του Ηρακλείου για όλα τα διαθέσιμα εργαλεία που μπορούν να χρησιμοποιήσουν στην επιχείρησή τους ενώ η συμφωνία με τον Δήμο θα τους εξασφαλίσει γενναία έκπτωση εάν αποφασίσουν να τα ενσωματώσουν.
Πρώτη ενημέρωση σήμερα, Τετάρτη 12 Ιουλίου στις 19.30, στην αίθουσα Δημοτικού Συμβουλίου του δημαρχείου (Στ. Καραγιώργη και Μαρίνου Αντύπα, 3ος όροφος) την οποία μπορούν να παρακολουθήσουν όλοι οι επαγγελματίες της πόλης.
Αναλυτικότερα, οι επαγγελματίες θα γνωρίσουν πώς ο Χρυσός οδηγός με τα ψηφιακά εργαλεία που διαθέτει μπορεί να βοηθήσει στην αναβάθμιση των επιχειρήσεων καθώς και την αύξηση των δυνητικών πελάτων τους. Θα παρουσιαστούν νέες εφαρμογές και καινοτόμες υπηρεσίες που συμβάλουν τόσο στην ανάπτυξη των επιχειρηματικών δράσεων στην εγχώρια αγορά, όσο και στην εξωστρέφεια των επιχειρήσεων και την είσοδο τους σε ξένες αγορές.
Μέσω της συνεργασίας του Χρυσού Οδηγού με το Δήμο, προβλέπεται μεταξύ άλλων:
1. Παροχή προνομιακής έκπτωσης ύψους έως 50% προς τις επιχειρήσεις του Δήμου, στις τιμές του τιμοκαταλόγου του «Χρυσού Οδηγού» για τις παρακάτω υπηρεσίες:
– Δημιουργία προφίλ της επιχείρησης στην σελίδα του «Χρυσού Οδηγού».
– Ανάρτηση της επιχείρησης στο «my business» της Google – απεικόνιση στο χάρτη
– Δημιουργία ιστοτόπου (website) της επιχείρησης (μονοσέλιδη) και μετά από ειδική συμφωνία με την επιχείρηση, δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop), με διασύνδεση στην υφιστάμενη εταιρική ιστοσελίδα της επιχείρησης.
2. Εκπαίδευση των επιχειρήσεων της πόλης στο ψηφιακό marketing, με ετήσια υποστήριξη από το προσωπικό του Χρυσού Οδηγού, σύμφωνα με το εκάστοτε μεταξύ τους συμβόλαιο.
3. Διεξαγωγή ειδικών σεμιναρίων, για τις επιχειρήσεις του Δήμου Ηρακλείου Αττικής, με αντικείμενο την ψηφιακή ταυτότητα της επιχείρησης και την ανάπτυξη αυτής μέσω Digital Marketing.
Ο Δήμος επέλεξε ως στρατηγικό συνεργάτη τον Χρυσό Οδηγό, καθώς είναι η μακροβιότερη ελληνική εταιρεία προβολής επαγγελματιών, η οποία λειτουργεί στην αγορά από το 1971, οπότε κι εκδόθηκε ο πρώτος έντυπος επαγγελματικός κατάλογος. Είναι από τις πρώτες εταιρίες στην Ελλάδα, που έχει επενδύσει στον ψηφιακό μετασχηματισμό (digital transformation) και το 2001 με την ψηφιοποίηση του χρυσού οδηγού (xo.gr), η πρώτη online μηχανή αναζήτησης επαγγελματιών. Ο στόχος της, είναι να παρέχει καινοτόμες λύσεις Digital Marketing στους πελάτες της.